Pirkimo-pardavimo taisyklės
Bendrosios nuostatos
1.1 Šių UAB „Bechara Clinic“ pirkimo–pardavimo taisyklių (toliau – Taisyklės) tikslas – reglamentuoti Klinikos valdomoje ir tvarkomoje internetinėje parduotuvėje www.BecharaClinic.lt/parduotuve (toliau – Internetinė parduotuvė) paslaugų teikimą t.y. Kuponų platinimą, užtikrinant Lietuvos Respublikos įstatymų bei teisės aktų, nustatančių vartotojų teisių apsaugą, laikymąsi ir įgyvendinimą. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, šiose Taisyklėse numatytas paslaugas teikia UAB „Bechara Clinic“, juridinio asmens kodas 305435422, registracijos adresas M. K. Čiurlionio g. 3-102, Vilnius (toliau – Klinika).
1.2. Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Klinikos ir Pirkėjo t. y. tiek fizinių, tiek juridinių asmenų (toliau – Pirkėjai) dėl Kuponų pardavimo (toliau – Sutartis). Prieš vykdant Kuponų užsakymą Internetinėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas užsakymą, Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika, o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Kupono užsakymas yra negalimas.
1.3. Kuponų užsakymo metu galios tuo metu galiojanti Taisyklių redakcija.
1.4. Kuponas – tai Internetinėje parduotuvėje arba tiesiogiai Klinikoje parduodamas elektroninis blankas su kupono informacija ir / ar išspausdintas elektroninis blankas su kupono informacija ir / arba Klinikoje įsigytas fizinis Kuponas su kupono informacija, kuris patvirtina Pirkėjo išankstinio mokėjimo faktą ir suteikia teisę gauti teikiamas paslaugas ar įsigyti siūlomas prekes (toliau – Kuponas).
1.5. Klinika pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias Taisykles, ir tokie pasikeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Klinikos Internetinėje parduotuvėje. Pirkėjui įsigijus Kuponą iki informavimo apie Taisyklių pasikeitimą yra taikomos Taisyklės, galiojusios Kupono įsigijimo metu.
1.6. Sutartis tarp Pirkėjo ir Klinikos laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, Internetinėje parduotuvėje suformavęs „Krepšelį“, nurodęs Pirkėjo elektroninio pašto adresą, pasirinkęs pristatymo būdą, ir/ar nurodęs Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis), adresą, pasirinkęs mokėjimo būdą, susipažinęs su šiomis Taisyklėmis bei Klinikos privatumo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Apmokėti“. Kuponas pradeda galioti nuo Pirkėjo sumokėtos visos Kupono kainos su taikomais papildomais mokesčiais (jei tokių yra) įskaitymo Klinikos banko sąskaitoje.
1.7. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Klinikos sudaryta Sutartis yra registruojama ir saugoma elektroninės Internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
1.8. Kai Pirkėjas pateikia užsakymą, jam yra išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
Paslaugų teikimo sąlygos
2.1. Kuponą (-us) galima įsigyti Internetinėje parduotuvėje www.becharaclinic.lt/parduotuve, taip pat Kuponą (popierinį variantą) galima įsigyti apsilankius Klinikoje adresu M. K. Čiurlionio g. 3-102, Vilnius.
2.2. Kuponai Pirkėjams išduodami tik atsiskaičius už Kuponą.
2.3. Ant Kupono nurodoma ir / ar įrašoma informacija: Kupono pavadinimas, vertė (nominalas) arba konkreti paslauga, kupono identifikacinis kodas (pateikiamas skaitmenimis, raidėmis ar grafiniais kodais), kupono galiojimo pabaigos data.
2.4. Klinika sudaro galimybes Pirkėjams atsiskaityti už įsigyjamas prekes Klinikos Internetinėje parduotuvėje, pasinaudojant elektroninės bankininkystės paslaugomis. Dėl techninių kliūčių ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms, atsiskaitymo būdai gali būti ribojami.
2.5. Siekdama užtikrinti kokybišką ir tinkamą Paslaugų suteikimą, Pirkėjo duomenų apsaugą bei Pirkėjo identifikaciją, Klinika turi teisę reikalauti, kad Pirkėjai, norintys pasinaudoti galimybe įsigyti Kuponus naudodamiesi Interneto parduotuve, registruotųsi Internetinėje parduotuvėje, užpildydami elektroninę registracijos formą. Pirkėjai, užsiregistravę Klinikos Interneto parduotuvėje, privalo laikytis Klinikos nustatytų, Internetinėje parduotuvėje taikomų jos naudojimo taisyklių ir reikalavimų, o šių Taisyklių ir reikalavimų nesilaikant, Klinika turi teisę tokių Pirkėjų registraciją panaikinti.
2.6. Užsakymai Internetinėje parduotuvėje apdorojami ir Kuponas (-ai) aktyvuojami Pirkėjui pateikus savo kontaktinę informaciją ir Klinikai gavus Pirkėjo atliktą mokėjimą. Jei Pirkėjai pateikia neteisingą informaciją, Klinika gali panaikinti neteisingą informaciją pateikusio Pirkėjo užsakymą ir / arba registraciją arba taikyti kitas sankcijas, nurodytas Taisyklių 4 straipsnyje.
2.7. Klinika Internetinėje parduotuvėje Kuponus įsigyjantiems Pirkėjams gali nustatyti Elektroninių kuponų užsakymo limitą, kuris negali būti viršytas.
2.8. Klinika turi teisę, bet neprivalo, sudaryti galimybę Pirkėjams pasirinkti skirtingus įsigytų Kuponų pristatymo būdus. Informaciją apie galimus pristatymo būdus, šios paslaugos teikimo sąlygas ir tai, ar tokia paslauga teikiama, pateikiama Klinikos Internetinėje parduotuvėje arba tiesiogiai kreipiantis į Kliniką dėl informacijos suteikimo.
2.9. Klinika turi teisę nustatyti papildomas ir / ar kitas Paslaugų teikimo sąlygas, nors ir nenumatytas šiose Taisyklėse, informuodama apie tai viešai Internetinėje parduotuvėje ar kitu Klinikos pasirinktu būdu.
2.10. Dėl techninių kliūčių ar esant kitoms aplinkybės Klinikos paslaugų teikimas gali būti sustabdytas ar nutrauktas. Klinika taip pat turi teisę sustabdyti ir / ar nutraukti Paslaugų teikimą konkretaus Pirkėjo atžvilgiu, jeigu šis Pirkėjas pažeidžia šias Taisykles, kitas Klinikos nustatytas taisykles ar sąlygas, elgiasi nusikalstamai ar jo veiksmai prieštarauja viešajai tvarkai ar gerai moralei.
2.11. Kuponų Pirkėjais gali būti: (a) fiziniai asmenys, kuriems jau sukako 18 (aštuoniolika) metų; (b) fiziniai asmenys, kuriems yra nuo 14 (keturiolikos) iki 18 (aštuoniolikos) metų, jeigu yra gavę tėvų ar globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie disponuoja asmeninėmis lėšomis; (c) juridiniai asmenys.
2.12. Pirkėjas atsako už įsigyto Kupono saugumą. Klinika turi teisę atsiskaitant nepriimti Kupono, jei šis yra sugadintas, t. y. daugiau kaip pusė jo yra sutepta ar jo trūksta, ar jis yra kitaip pažeistas, kai neįmanoma perskaityti / nuskaityti Kupono identifikacinių duomenų. Kuponas atgal nepriimamas, pinigai už jį negrąžinami.
2.13. Kuponu galima atsiskaityti tik odontologijos klinikoje UAB „Bechara Clinic“.
2.14. Kuponas nėra keičiamas į pinigus ir juo galima atsiskaityti tik už odontologines paslaugas ir ar Klinikoje parduodamas burnos priežiūros priemones.
2.15. Kuponas galioja 12 (dvylika) mėnesių nuo jo įsigijimo (apmokėjimo) datos.
2.16. Kuponu galima pasinaudoti kelis kartus (jeigu suma nėra išnaudojama per vieną kartą), išnaudojus visą pinigų sumą, dovanų kuponas anuliuojamas.
2.17. Jei Paslaugų, už kurias atsiskaitoma Kuponu, vertė yra didesnė nei nurodyta Kupono nominali vertė, trūkstamą sumą galima padengti grynais pinigais, kreditine ar debetine kortele, bankiniu pavedimu.
2.18. Jei Paslaugų, už kurias atsiskaitoma Kuponu, vertė yra mažesnė nei nurodyta Kupono nominali vertė, skirtumas nėra grąžinamas.
Klinikos ir pirkėjų teisės ir pareigos
3.1. Klinikos teisės ir pareigos:
3.1.1. Klinika privalo laiku ir kokybiškai suteikti paslaugas visiems besikreipiantiems ir šių Taisyklių reikalavimų besilaikantiems Pirkėjams.
3.1.2. Klinika privalo tinkamai komunikuoti ir bendradarbiauti su visais besikreipiančiais asmenimis.
3.1.3. Klinika turi teisę atsisakyti suteikti paslaugas šiose Taisyklėse ir teisės aktuose numatytais atvejais.
3.1.4. Klinika taip pat turi kitas įstatymuose ir šiose Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas ir gali jomis naudotis be jokių apribojimų.
3.2. Pirkėjų teisės ir pareigos:
3.2.1. Pirkėjai privalo:
3.2.1.1. tinkamai ir laiku atsiskaityti su Klinka už Klinikos teikiamas paslaugas;
3.2.1.2. nepažeisti ir laikytis šių Taisyklių, kitų Klinikos viešai skelbiamų sąlygų ir nuostatų, teisėtų Klinikos nurodymų ir galiojančių teisės aktų reikalavimų;
3.2.1.3. teikiant Klinikai duomenis atsakyti už jų teisingumą, išsamumą ir atitikimą tikrovei, duomenis atnaujinti jiems pasikeitus bei prisiimti visus susijusius padarinius už tokių reikalavimų nesilaikymą;
3.2.1.4. įgyvendinti ir vykdyti kitas Pirkėjams, kaip vartotojams, galiojančių teisės aktų nustatytas pareigas;
3.2.1.5. nuo Kupono įsigijimo momento Kupono Pirkėjas yra pats asmeniškai atsakingas už Kupono saugumą. Kupono Pirkėjas užtikrina, kad Kupono identifikaciniai duomenys (unikalus Kupono kodas, grafiniai kodai ir pan.) netaps žinomi tretiesiems asmenims (kurie, pasinaudoję svetimo Kupono identifikaciniais kodais, galėtų suklastoti Kuponą, juo pasinaudoti ir / ar kitaip pakenkti Kupono Pirkėjo interesams). Kupono Pirkėjas, sužinojęs, kad jo Kupono identifikaciniai duomenys gali būti žinomi tretiesiems asmenims, privalo nedelsiant pasinaudoti šiais Kuponais arba atlikti Kupono pakeitimą, arba kreiptis į teisėsaugos institucijas. Nuo Kupono pardavimo / pateikimo Pirkėjui, Klinika už Kupono saugumą nebeatsako;
3.2.1.6. sąžiningai ir teisingai naudotis Internetine parduotuve, nekenkti jos darbui ar stabiliam veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Klinika turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius;
3.2.1.7. įsigiję Kuponą, kai ant Kupono nurodyta, kad būtina atlikti laiko rezervaciją paslaugos suteikimui tai turi atlikti tiesiogiai susisiekus su Klinika ant Kupono nurodytais kontaktais.
3.2.2. Pirkėjai turi teisę:
3.2.2.1. laikydamiesi šių taisyklių reikalavimų ir Klinikos nurodymų, naudotis visomis Klinikos teikiamomis Paslaugomis;
3.2.2.2. gauti iš Klinikos viešai skelbiamą Klinikos turimą informaciją;
3.2.2.3. naudotis kitomis pirkėjams, kaip vartotojams, galiojančių teisės aktų suteikiamomis teisėmis.
Taikytina atsakomybė
4.1. Pirkėjams, pažeidusiems šių Taisyklių reikalavimus, Klinika gali panaudoti šių taisyklių 4.2. punkte ir jo papunkčiuose numatytas priemones.
4.2. Šių taisyklių numatytais atvejais, Klinika turi teisę be atskiro įspėjimo savo pasirinkimu naudoti vieną arba kelias šio punkto papunkčiuose numatytas priemones:
4.2.1. atsisakyti suteikti paslaugas;
4.2.2. panaikinti Pirkėjo Kuponų užsakymą arba Kuponą;
4.2.3. kreiptis į teisėsaugos ar kitas kompetentingas institucijas ir perduoti joms Pirkėjo duomenis bei kitą susijusią informaciją;
4.2.4. neribotam laikui sustabdyti arba panaikinti Pirkėjo teisę prisijungti prie Internetinės parduotuvės;
4.2.5. panaikinti Pirkėjo registraciją Internetinėje parduotuvėje;
4.2.6. imtis bet kokių kitokių teisėtų priemonių.
4.3. Šių Taisyklių numatytais atvejais Klinika dėl Pirkėjo veiksmų (neveikimo) ėmusis šiose Taisyklėse numatytų priemonių neatlygina jokių Taisyklių ar teisės aktų reikalavimus pažeidusio Pirkėjo ir / ar su juo susijusių Pirkėjų patirtų tiesioginių ir / ar netiesioginių nuostolių.
Kuponų galiojimas bei pratęsimo sąlygos ir tvarka
5.1. Kupono galiojimo laikas nurodomas aprašymuose prie paslaugos ir ant Elektroninio ir / ar fizinio Kupono. Kupono galiojimo laikas pradedamas skaičiuoti nuo jo įsigijimo dienos, t. y. nuo to momento, kai už jį buvo sumokėta šiose Taisyklėse numatyta tvarka, nebent Klinika ir Pirkėjas raštu susitaria kitaip.
5.2. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas gali pateikti laisvos formos prašymą dėl Kupono galiojimo termino pratęsimo nuotoliniu būdu (susisiekęs su Klinika el. paštu [email protected]).
5.3. Nuotoliniu būdu (susisiekus su Klinika el. paštu [email protected]) kupono galiojimo terminą galima pratęsti tais atvejais, kai Kuponas yra nepanaudotas, tačiau jo galiojimas jau baigėsi bei nuo jo galiojimo pasibaigimo nepraėjo daugiau kaip 1 (vienas) mėnuo, ir nepanaudotam Kuponui, kuris dar galioja, tačiau pratęsimo momentu bendra Kupono galiojimo trukmė (susidedanti iš Kupono galiojimo laiko ir papildomo pratęsimo laikotarpio) yra ne ilgesnė nei 12 (dvylika) mėnesių.
5.4. Pratęsti galiojimo terminą galima Kuponui, kuris yra nesugadintas ir ant jo aiškiai matomas Kupono identifikacinis kodas.
5.5. Pratęsti Kuponą galima papildomam 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui, skaičiuojant nuo Kupono galiojimo pabaigos.
5.6. Pratęsti Kupono galiojimo terminą galima tik vieną kartą.
5.7. Prašyme dėl Kupono galiojimo termino pratęsimo Pirkėjas turi nurodyti: savo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį, elektroninio pašto adresą, Kupono unikalų identifikacinį kodą bei pridėti Kupono kopiją, kai kreipiamasi dėl pratęsimo nuotoliniu būdu (susisiekus su Klinika el. paštu [email protected]).
5.8. Nepanaudojus Kupono per nurodytą galiojimo laikotarpį ar per pratęstą galiojimo laikotarpį, Kuponas nekeičiamas, pinigai už jį negrąžinami ir jo galiojimas daugiau nebepratęsiamas.
Kuponų grąžinimo bei keitimo sąlygos ir tvarka
6.1. Pirkėjai, prieš įsigydami Kuponą, privalo įvertinti visas su Kuponu susijusias paslaugos teikimo aplinkybes, įskaitant, bet neapsiribojant Klinikos darbo laiku, lokacija ir kitomis paslaugos teikimo sąlygomis.
6.2. Klinika pažymi, kad pinigai už Kuponą yra negrąžinami, išskyrus, kai Pirkėjai įsigiję Elektroninius kuponus nuotoliniu būdu (t. y., Klinikos Internetinėje parduotuvėje) paslaugos suteikimui atsisako sutarties (t. y., grąžina įsigytą ir nepanaudotą Elektroninį kuponą)) per 14 (keturiolika) dienų nuo Elektroninio kupono įsigijimo dienos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsniu. Pirkėjui panaudojus Elektroninį kuponą ir / ar gavus Elektroniniame kupone nurodytas paslaugas, jis yra jokiais atvejais negrąžinamas.
6.2.1. Tuo atveju, kai Pirkėjas įsigyja Elektroninį kuponą bei rezervuoja laiką paslaugos suteikimui, tačiau likus mažiau kaip 24 (dvidešimt keturioms) valandoms iki paslaugos suteikimo atšaukia rezervaciją, arba rezervuotu laiku neatvyksta paslaugos gavimui, yra laikoma, kad paslauga Pirkėjui buvo suteikta tinkamai ir Elektroninis kuponas nekeičiamas, pinigai už Elektroninį kuponą nėra grąžinami.
6.2.2. Jei Klinika atšaukė paslaugų teikimą ar kitaip informavo apie tai, kad jos teikiamos paslaugos nebus teikiamos ar pasikeitė jų teikimo data, vieta ar kiti esminiai paslaugų kriterijai, Pirkėjai turi teisę kreiptis į Kliniką dėl turimo Kupono nemokamo pakeitimo į kitą Pirkėjo pasirinktą Kuponą arba pateikti nustatytos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo.
6.2.3. Šiose Taisyklėse numatytais išimtiniais atvejais, pinigai ne vėliau kaip per dvi savaites nuo prašymo pateikimo Klinikai dienos grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą.
6.3. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, Kupono Pirkėjas gali pateikti laisvos formos prašymą dėl Kupono pakeitimo nuotoliniu būdu (susisiekęs su Klinika el. paštu [email protected]).
6.3.2. Kuponas pakeičiamas, jeigu jis yra nepanaudotas, nesugadintas ir ant jo aiškiai matomas Kupono identifikacinis kodas.
6.4. Galiojantį Kuponą galima keisti neribotą kiekį kartų.
6.5. Keisti galima vieną Kuponą į vieną ar kelis Kuponus.
6.5.1. Tuo atveju, kai vienas Kuponas yra keičiamas į kitą (-us) pigesnį (-ius) Kuponą (-us) – Kuponų kainų skirtumas nėra grąžinamas.
6.5.2. Tuo atveju, kai vienas Kuponas yra keičiamas į kitą (-us) brangesnį (-us) Kuponą (-us), Pirkėjas privalo padengti Kuponų kainų skirtumą.
6.6. Pakeitus Kuponą, jo galiojimo laikas nepasikeičia, o lieka toks pat, kaip ir prieš tai turėto Kupono.
6.7. Prašyme dėl Kupono keitimo Pirkėjas turi nurodyti: savo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį, elektroninio pašto adresą, Kupono identifikacinį kodą bei pridėti Kupono kopiją, kai kreipiamasi dėl Kupono pakeitimo nuotoliniu būdu.
6.8. Elektroninio kupono pakeitimas yra nemokamas. Fizinio Kupono (popierinės dovanų kortelės) pakeitimo kaina yra 5 Eur (keičiamo Kupono siuntimo paštu ar kurjeriu atveju, papildomai taikomos pristatymo išlaidų mokestis).
Taikomi apribojimai ir draudimai
7.1. Pirkėjai neturi teisės Kuponų klastoti, jų kopijuoti, taip pat panaudoti Kuponus ar juos įgyti kitu neteisėtu būdu. Pirkėjai neturi teisės perpardavinėti Kuponų. Visos Kuponų dizaino ir turinio autorinės teisės priklauso Klinikai ir / ar jos partneriams.
7.2. Pirkėjas, įsigijęs Kuponą iš trečiųjų asmenų, neturi teisės reikšti Klinikai pretenzijų dėl Kupono negaliojimo.
7.3. Pirkėjams yra taikomi kiti šiose Taisyklėse bei Klinikos Internetinėje parduotuvėje ar kitoje Klinikos viešai skelbiamoje medžiagoje taikomi apribojimai, draudimai, reikalavimai ir taisyklės.
Pirkėjo elgesio reikalavimai
8.1. Pirkėjai, prieš įsigydami Kuponus, įsipareigoja kiekvieną kartą išsamiai susipažinti su šiomis Taisyklėmis, Kuponų ar kitų paslaugų kaina, išsiaiškinti Kuponų nustatytus apribojimus ir / ar kitus paslaugų teikimo kriterijus. Kilus neaiškumams, Pirkėjai privalo teirautis Klinikos papildomos informacijos.
8.2. Pirkėjams, kurie naudojasi Internetine parduotuve, draudžiama:
8.2.1. be rašytinio Klinikos sutikimo naudoti bet kokius prietaisus, programas ar programinę įrangą, siekiant kopijuoti Internetinėje parduotuvėje esantį turinį arba siekiant bet kokių kitokių neteisėtų veiksmų;
8.2.2. naudoti bet kokius prietaisus, programas ar programinę įrangą Kuponų užsakymams apdoroti ar talpinti Klinikos Internetinėje parduotuvėje;
8.2.3. naudoti bet kokius prietaisus, programas ar programinę įrangą, kuri gali trukdyti tinkamam Internetinės parduotuvės veikimui;
8.2.4. atlikti bet kokius veiksmus, kurie sudarytų neracionalią ar per didelę apkrovą Internetinei parduotuvei.
8.3. Užsiregistravęs Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir / arba perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie Internetinės parduotuvės per Pirkėjo prisijungimo duomenis, Klinika tokį asmenį laiko Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus Internetinėje parduotuvėje. Klinika negarantuoja ir nėra atsakinga už tai, kad Pirkėjams naudojantis Internetine parduotuve nekils jokių trukdžių ar problemų.
8.4. Visais atvejais gaudamas / kreipdamasis dėl / užsakydamas paslaugas Pirkėjas turi elgtis protingai, sąžiningai ir apdairiai, pateikdamas Klinikai tik teisingą informaciją ir išsiaiškindamas visas jam konkrečiu atveju svarbias aplinkybes bei sužinodamas visą jam reikalingą informaciją.
Ginčų sprendimas
9.1. Savo pretenzijas / reikalavimus dėl Klinikos suteiktų paslaugų Pirkėjas gali pateikti tiesiogiai Klinikai:
9.1.1. Registruotu laišku, siunčiant adresu: M. K. Čiurlionio g. 3-102, Vilnius;
9.1.2. Atvykus į Kliniką adresu: M. K. Čiurlionio g. 3-102, Vilnius;
9.1.3. Elektroniniu laišku, siunčiant el. pašto adresu [email protected].
9.2. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu Klinikos atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą:
9.2.1. Užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/;
9.2.2. Atvykus į tarnybą adresu: Vilniaus g. 25, Vilnius.
9.3. Visi ginčai su Klinika sprendžiami derybų būdu. Jei taikiomis derybomis nepavyksta išspręsti kilusių ginčų, jie, neatsižvelgiant į galimus galiojančių įstatymų nuostatų prieštaravimus, bus sprendžiami vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais ir tik Lietuvos Respublikos teismuose.
Paskutinis Pirkimo-pardavimo taisyklių atnaujinimas buvo atliktas 2024-12-06.